A rendelőnkben átadott kezelésekre, fogművekre, anyagokra az aktuális standard szerint elfogadott, illetve egyedileg megszabott garanciát vállalunk. Általában adott termék garanciák:

• ragasztott fém-kerámia pótlásokra (korona, híd, inlay): 1 év
  • teljes kivehető fogpótlásokra (protézisek): 1 év
  • részleges kivehető fogpótlásokra: 1 év
  • A garancia keretben vállaljuk: ha a fenti fogmű rendeltetésszerű használat mellett le-, vagy eltörik, meglazul, megreped, elszíneződik, ingyenesen helyreállítjuk, megjavítjuk vagy kicseréljük azt.
  • prémium kategóriás implantátum termékgaranciája: 10 év
  • standard kategóriás implantátum termékgaranciája: 5 év
A garancia érvényesítésének további feltétele, hogy Ön:
  • fogait megfelelően ápolja, a kezelőorvosa által ismertetett szájhigiéniás előírásokat folyamatosan betartja,
  • kezelőorvosa által előírt ingyenes ellenőrzéseken (3 havonta, 6 havonta vagy évente) rendelőnkben megjelenjen,
  • legkésőbb 30 napon belül elvégeztesse azokat az állapotfenntartó kezeléseket (pl.: fogkő-eltávolítás, protézis alábélelés), amelyeket kezelőorvosa javasol
A garancia azonban nem terjed ki:
  • a kezelést követően kialakult, a kezelést megelőzően nem ismert allergiákra, fogbetegségekre, és azok következményeire,
  • extrém igénybevétel (éjszakai fogcsikorgatás, fogszorítás) következtében kialakult károsodásokra,
  • rendellenes használatból eredő károsodásokra, baleseti fogmű-sérülésre,
  • a fogművek azon károsodásokra, amelyeket más, nem rendelőnkben dolgozó személy (pl.: fogorvos, fogtechnikus) már javítani próbált.
  • az orvosi munkadíjra

A nálunk készített, de más szolgáltató által kijavított termékre a garancia érvényét veszti!